divendres, 15 de novembre del 2013

Una opinió de pes

L'altre dia em van fer notar que fa molt de temps que tinc el blog parat. De fet, em van preguntar si l'havia tancat. Suposo que la veritat és tant simple com que me'n vaig cansar. Si bé és cert que em servia per a desfogar-me, vaig arribar a la conclusió que la única solució a la situació denunciada era l'amputació de testes dirigents. Així que em vaig cansar d'abocar el meu cabreig continuat a la xarxa.

Les coses no han canviat gaire (continuo cabrejat i la situació no sembla haver millorat massa), però torno a sentir la inquietud de posar xorrades al blog (segurament amb molta menys freqüència).


I començaré el drenatge de ràbia acumulada amb una notícia que, tot i no tenir cap mena de rellevància, m'ha tocat els nassos a base de bé. Per començar, no amagaré que la MonsterFat (tal i com li deia el Freddie), sempre m'ha caigut gorda. Però és que s'ha de tenir la cara molt gruixuda per defensar tant aferrissadament l'espanyolitat pròpia mentre es té la residència fiscal a Andorra.

PD: estic segur que a la persona que em va fer notar l'abandonament del blog li deu sortir sang de les orelles quan sent l'anunci aquest de la loteria (amb l'aparició estel·lar de la nostra convidada d'avui) on es destrossa "Always On My Mind". Ja ho havia dit fa molt de temps, napalm, molt de napalm.

2 comentaris:

perefontroca ha dit...

Celebro que hagis retornat.
A mi també em cau molt gorda, però tu no has aguantat tota una mort d’Isolda i com que està tant "fatia" li va caldre morir d’en peus.
Així rellisques i caigués sobre el Ferrari del Fernando!

Elektroputo ha dit...

Ella es molt espanyola, pero la pasta la te al paradis fiscal d-Andorra d-on te la residencia i la nacinalitat